بيانيه توافق سطح خدمات
هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط شرکت توزیع نیروی برق اهواز، کیفیت تحویل خدمات برای کلیه دریافت کنندگان خدمت مورد توافق قرار گیرد.ارائه خدمات به شرح ذیل می‌باشد:

خدمات اطلاع رسانی:
  •  اخبار، اطلاعیه، معرفی شرکت و راه‌‌های ارتباط با مسئولین و سایر همکاران
  • قوانین و مقررات
  • مناقصه و مزایده
  • اطلاعات آماری
  • لیست خدمات قابل ارائه،شناسنامه و راهنما به تفکیک هر خدمت
خدمات تعاملی:
  • میز خدمت الکترونیک
  • سامانه جامع شکایات و انتقادات
  • سامانه جامع نظام پیشنهادات
  • نظرسنجی
 
مسئولیت ارائه خدمت:
فراهم آوردن زیر ساخت لازم برای ارائه خدمات بر عهده دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع نیروی برق اهواز وسایر مسئولیت ها بر عهده متولی هر خدمت می‌باشد.
 
مسئوليت كاربران:
بهره برداري و اعلام مشكلات استفاده از خدمت
 
دسترس پذیری:
اين خدمات همواره دردسترس مي باشند و موارد احتمالي خروج از دسترس، ازطريق تارنما اطلاع رساني مي گردد.
 
نگهداری و تغییرات خدمت
در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود. 
تاریخ به روزرسانی:
1400/02/27
تعداد بازدید:
8578
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت