شرکت توزیع نیروی برق اهواز
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۶ تير
P_13031977103
عنوان خدمت:
رفع حریم برق
Eliminating power privacy
:Title
شرح خدمت:
کلیه مشترکینی که درخواست جابجایی تجهیزات را دارند و یا ملک آنها در حریم خطوط قرار دارد جهت تغییر محدوده حریم خطوط می توانند از این خدمت استفاده کنند
All subscribers who request the relocation of equipment or whose property is whitin the boundarise of the lines can usethis servise to change the bondarise of the bondarise of the lines
:Translation
لینک دریافت خدمت
 
متوسط زمان ارائه خدمت واحد پاسخگو شماره تماس واحد پاسخگو
15 روز کاری
اداره بهره برداری و اداره طرح در مناطق برق
 
مدارک لازم نحوه ارائه خدمت مستندات خدمت
کارت ملی
 الکترونیکی
آخرین قبض برق پرداختی و یا سند ملک و یا بنچاق
 
_راهنمای استفاده از خدمت
 
 
فرآیند خدمت

 
سوالات متداول (FAQ)
سوال 1- جهت جابجایی پایه برق جلوی درب ساختمان در حال ساخت ، چه اقدامی باید انجام پذیرد؟
جواب 1- شما میبایست از طریق مراجعه به سایت شرکت توزیع برق اهواز به آدرس aepdco.ir در قسمت میز خدمت ، اپلیکیشن برق من ،سامانه برق من و یا از طریق تماس با سامانه 121 به ثبت درخواست رفع حریم اقدام نمایید تا همکاران برق در اولین فرصت مشکل شما را مرتفع نمایند .
سوال 2- به دلیل عدم رعایت فاصله استاندارد با شبکه بخشی از ملک (مانند بالکن،پنجره و ...)در حریم قرار دارد، چه اقدامی باید انجام پذیرد؟
جواب 2- شما میبایست از طریق مراجعه به سایت شرکت توزیع برق اهواز به آدرس aepdco.ir در قسمت میز خدمت ، اپلیکیشن برق من ،سامانه برق من و یا از طریق تماس با سامانه 121 به ثبت درخواست رفع حریم اقدام نمایید تا همکاران برق در اولین فرصت مشکل شما را مرتفع نمایند .
سوال 3- جهت نصب سازه در ساختمان در حال ساخت ، چه اقدامی باید انجام پذیرد؟
جواب 3- شما میبایست از طریق مراجعه به سایت شرکت توزیع برق اهواز به آدرس aepdco.ir در قسمت میز خدمت ، اپلیکیشن برق من ،سامانه برق من و یا از طریق تماس با سامانه 121 به ثبت درخواست رفع حریم اقدام نمایید تا همکاران برق در اولین فرصت مشکل شما را مرتفع نمایند .
سوال 4- جهت درخواست بتون ریزی سازه های در حال ساخت که منجر به قرار گرفتن در حریم شبکه شود ، چه اقدامی باید انجام پذیرد؟
جواب 4- شما میبایست از طریق مراجعه به سایت شرکت توزیع برق اهواز به آدرس aepdco.ir در قسمت میز خدمت ، اپلیکیشن برق من ،سامانه برق من و یا از طریق تماس با سامانه 121 به ثبت درخواست رفع حریم اقدام نمایید تا همکاران برق در اولین فرصت مشکل شما را مرتفع نمایند .
سوال 5- جهت درخواست نصب داربست ، که منجر به قرار گرفتن تجهیزات در حریم شبکه شود ، چه اقدامی باید انجام پذیرد؟
جواب 5- شما میبایست از طریق مراجعه به سایت شرکت توزیع برق اهواز به آدرس aepdco.ir در قسمت میز خدمت ، اپلیکیشن برق من ،سامانه برق من و یا از طریق تماس با سامانه 121 به ثبت درخواست رفع حریم اقدام نمایید تا همکاران برق در اولین فرصت مشکل شما را مرتفع نمایند .
Date: 1401/03/29
View: 428
Powered by DorsaPortal