شرکت توزیع نیروی برق اهواز
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۶ تير
P_13031466106
عنوان خدمت:
اصلاح نام مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق
Correcting the names of the subscribers of electricity distribution companies
:Title
شرح خدمت:
توسط این خدمت، درصورت وجود غلط املایی در نام و نام خانوادگی مالک اشتراک ، مشترکین میتوانند نسبت به اصلاح نام اشتراک خود اقدام نمایند.
With this service, if there is a misspelling in the name and surname of the subscriber, subscribers can correct their subscription name.
:Translation
لینک دریافت خدمت
 
متوسط زمان ارائه خدمت واحد پاسخگو شماره تماس واحد پاسخگو
2 روز کاری
معاونت مشترکین - دفتر نظارت بر خدمات مشترکین
1521
 
مدارک لازم نحوه ارائه خدمت مستندات خدمت
شناسه قبض محل مصرف
 الکترونیکی
 
_راهنمای استفاده از خدمت
 
 
فرآیند خدمت

 
سوالات متداول (FAQ)
سوال 1-آیا نیاز به مراجعه حضوری پرسنل شرکت برق می باشد؟
جواب 1- بلی
سوال 2- برای دسترسی به این خدمت چه مدارکی لازم است؟
جواب 2- شناسه قبض ،بدنه کنتور یا شماره همراه
سوال 3- اپلیکیشن برق من را چگونه می توانم دریافت کنم؟
جواب 3- شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت توزیع به نشانی aepdco.ir یا از طریق کافه بازار نرم افزار را نصب نمایید
سوال 4- چگونه باید درخواست خود را ارائه دهیم؟
جواب 4- اپلیکیشن برق من - سایت شرکت - مرکزپاسخگویی مرکز پاسخگویی تلفنی 1521
سوال 5- بعد از ثبت درخواست کارشناس بازدید در چه مدت به محل مراجعه خواهد کرد؟
جواب 5- بعد از ثبت درخواست معمولا 48 ساعت کارشناس بازدید به محل مراجعه میکند
Date: 1401/04/05
View: 436
Powered by DorsaPortal