iran
شرکت توزیع نیروی برق اهواز
زیر مجموعه شرکت توانیر و وابسته به وزارت نیرو
برق
 
صفحه اصلی
راهنماي افزايش آمپراژ اشتراك
دامنه عملكرد: شركت توزيع نيروي برق اهواز و مناطق و شهرستان هاي تابعه
واحد: معاونت فروش و خدمات مشتركين
شرح فرم:  هرگاه مشترك به علت افزايش در لوازم مصرف كننده برق نياز به استفاده قدرت برق بيشتري از جريان برق داشته باشد، درخواست افزايش آمپراژ مي دهد.
مدت زمان انجام كار:  در صورتي كه تأمين برق بيشتر از شبكه موجود امكان پذير باشد, مدت زمان انجام كار كمتر از يك هفته مي باشد.
مراحل و شرح اقدامات:
در صورتيكه متقاضي درخواست افزايش آمپراژ تا 30 كيلو وات داشته باشد، متقاضي به دفاتر پيشخوان خدمات دولت مراجعه نموده و  فرم درخواست افزايش آمپراژ  را تكميل، و بدهي قبلي را تسويه حساب مي نمايد. درخواست متقاضي،  به رئيس مشتركين منطقه مربوط ارسال گرديده و سپس به بازرس فني امور مشتركين ارجاع داده مي شود. سپس مراحل ذيل انجام مي گردد:
  1.     بازديد از محل درخواست و راهنمائي مشترك براي نصب جعبه لوازم اندازه گيري و محدود كننده
  2.     تهيه و نصب لوازم جديد توسط مشترك و بازديد مجدد توسط بازرس مشتركين
  3.     تأييد بازرس فني مشتركين و اعلام تأييد به باجه خدمات مشتركين
  4.     اعلام هزينه تغيير آمپراژ به دفتر پيشخوان
  5.     واريز هزينه توسط متقاضي و اعلام به دفتر پيشخوان دولت
  6.     اعلام وصول هزينه از دفتر پيشخوان به امور مشتركين منطقه
  7.     صدور دستور كار تغيير آمپراژ توسط بازرس و ارسال به اداره كنتور
  8.     انجام توسط اداره كنتور و پاسخ به امور مشتركين
  9.     انجام اصلاحات جديد در امور مشتركين
  10. در صورتيكه متقاضي درخواست افزايش آمپراژ بيش از 30 كيلو وات داشته باشد يا امكان تبديل آمپراژ از شبكه موجود نباشد، مراحل ذيل انجام مي گيرد:
  11.     صدور گردش كار تغيير آمپراژ
  12.     ارسال به امور مهندسي منطقه مربوطه
  13.     ارجاع به بازرس مهندسي براي بررسي قدرت پست محل و شبكه موجود
كه در اينصورت، يا پست محل قدرت لازم را دارد يا پست محل قدرت لازم را ندارد. چنانچه پست محل قدرت لازم را دارا باشد، مراحل ذيل انجام مي گردند:
  1.     راهنمايي مشترك براي تهيه تابلو برق متناسب با درخواست مشترك
  2.     پاسخ گردشكار توسط امور مهندسي به امور مشتركين برق هاي صنعتي
  3.     اعلام هزينه تغيير آمپراژ و پرداخت متقاضي
  4.     صدور دستور كار تبديل آمپراژ
  5.    انجام توسط گروه هاي برق هاي ديماندي
  6.     پاسخ به امور مشتركين برق هاي صنعتي
  7.     ثبت تغييرات در سيستم مشتركين برق هاي صنعتي

  8. چنانچه پست محل داراي قدرت لازم نباشد و تقويت پست به عهده شركت باشد مراحل ذيل انجام مي گردند:
    1.     صدور دستور كار و پروژه توسط اداره مهندسي
    2.     ارجاع به پيمانكار يا عمليات و بهره برداري
    3.     انجام دستور كار و اعلام به امور مهندسي منطقه
    4.     تأييد گردشكار توسط مهندسي و اعلام به برقهاي صنعتي
    5.     اعلام هزينه تغيير آمپراژ به متقاضي
    6.     واريز هزينه توسط متقاضي
    7.     صدور دستور كار تغيير آمپراژ
    8.     تحويل به گروه هاي ديماندي جهت انجام
    9.     انجام توسط گروه هاي ديماندي و اعلام به امور مشتركين ديماندي
    10.     انجام تغييرات لازم در سامانه مشتركين

    چنانچه پست محل داراي قدرت لازم نباشد و تقويت پست به عهده شركت نباشد(بر عهده متقاضي) مراحل ذيل انجام مي گردند:
    1.     صدور دستور و پروژه كار توسط اداره مهندسي
    2.     اعلام هزينه به متقاضي
    3.     واريز هزينه
    4.     ارجاع به پيمانكار يا عمليات و بهره برداري
    5.     انجام دستور كار و اعلام به امور مهندسي منطقه
    6.     تأييد گردشكار توسط مهندسي و اعلام به برقهاي صنعتي
    7.     اعلام هزينه تغيير آمپراژ به متقاضي
    8.     واريز هزينه توسط متقاضي
    9.     صدور دستور كار تغيير آمپراژ
    10.     تحويل به گروه هاي ديماندي جهت انجام
    11.     انجام توسط گروه هاي ديماندي و اعلام به امور مشتركين ديماندي
    12.     انجام تغييرات لازم در سامانه مشتركين
آموزشخدمات الکترونیک
تعداد بازدیدکنندگان امروز 250 تعداد بازدیدکنندگان دیروز 426 تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 808656 تعداد کاربران بر خط 4 تعداد کاربران لاگین بر خط 0
Powered by DorsaPortal